maandag 23 november 2009

Coco krijgt pijnstillers

Coco zegt...


Vanavond moesten Bindi en ik weer in ons reismandje. Daar hadden we geen zin in, want daar hadden we gisteren ook al in gezeten, maarja, het moest van het baasje. Die nam ons mee naar de dierenarts. Bindi moest haar hechtingen van de sterilisatie eruit laten halen en mijn baasje wilde dat ik ook even werd onderzocht. Mijn baasje denkt namelijk dat ik pijn heb aan mijn onderrug. Dat komt omdat als ze soms mij daar aait ik dan heel hard naar haar blaas. Ook als Bindi daar in de buurt komt geef ik haar vaak een tik, want ik vind dat niet leuk.

Toen ik aan de beurt was werd ik heel zenuwachtig. Die vreemde mevrouw die aan mij ging zitten, bah. Ik heb toen heel hard naar haar gegromt. Mijn baasje liep toen de kamer uit en toen kwamen er twee andere mensen bij met hele enge handschoenen aan en een handdoek. Toen gingen ze mij helemaal onderzoeken. Ik vond dat zo verschrikkelijk dat ik mijn ontlasting niet meer op kon houden en heel hard heb geschreeuwd.

Nu heeft mijn baasje Metacam meegekregen, dat is een pijnstiller. Als ik niet meer blaas als ze mij bij mijn onderrug aanraakt dan gaat de dierenarts onder narcose een röntgenfoto van mijn rug maken om te kijken of ik misschien spondylose of artritis heb. Dus nu moeten we nog even afwachten. Gelukkig ben ik alweer thuis en kan ik weer lekker gaan slapen. Wat een vreselijke avond!

Pootje,





Prinses Coco

Geen opmerkingen: