zondag 8 november 2009

In bad

Bindi zegt...

Laatst moest ik weer een pipetje tegen de vlooitjes krijgen van mijn baasje. Dan doet mijn baasje mij ook altijd meteen even in bad, omdat de vlooitjes dan sneller weggaan en zodat ik daaraan kan wennen. Want wij Birmaantjes hebben nogal eens wat poep aan de broek hangen, zeg maar...

Ik vind het helemaal niet leuk om in bad te gaan. Zodra ik die kamer al zie dan begin ik te spartelen. Dat natte spul is echt irritant namelijk. Dat gaat overal tussen zitten en dan moet je de hele tijd schudden om het weer van je af te krijgen... Bah.

Maarja, ik weet inmiddels wel dat als ik braaf stil blijf zitten, dat het dan sneller voorbij is en ik dan lekker in de armen van het baasje mag liggen, gewikkeld in een verwarmde handdoek. En nu ben ik dan weer helemaal schoon en ruik ik lekker frisjes naar kamille!




Pootje,



Prinses Bindi


Geen opmerkingen: