dinsdag 22 december 2009

Een speciaal kerstkado

Bindi zegt...

Ons baasje zit dagelijks op een aantal kattenfora. Zodat ze leuk kan kletsen met andere kattenliefhebbers en nieuwtjes kan opdoen over katten. Een van die fora organiseerde een speciale actie deze kerst: Een Secret Santa Surprise. Dat lijkt op het maken van surprises met Sinterklaas. Iedereen krijgt een berichtje met een naam en adres van iemand. Voor die persoon maken ze dan een pakket vol met leuke kadootjes. Ze stoppen er dan een hint bij zodat de ander kan raden wie het gemaakt heeft en vervolgens stuurt iedereen het tegelijkertijd per post naar elkaar op. Als het pakketje is ontvangen maken ze dan foto's van het uitpakken en zetten die op het forum. Zo leuk!
Vandaag kregen wij ons pakketje van onze SSS-persoon. Een grote doos kwam vandaag met de post, ik ging hem meteen inspecteren:

Wij waren heel nieuwsgierig naar onze kadootjes!

Er zat allemaal leuks in, zoals bijvoorbeeld dit speeltje voor mij:

Coco is gefascineerd door dit varkentje aan een elastiekje:

Hier steek ik mijn tong uit naar het baasje, haha, ik heb lekker kadootjes!!

Hier zie je alles wat we hebben gekregen, veel he?

De persoon die mijn baasje kadootjes had gestuurd heeft het pakketje nog niet ontvangen, dus daar moet het baasje nog even op wachten. Maar wij hebben lekker wel allemaal leuk speelgoed!
Ik ga maar weer eens lekker verder spelen.
Pootje,
Prinses Bindi

Geen opmerkingen: